todayyy(a'

dator/skriva/dator/skriva/dator...

satt vid datorn näst intill hela dagen, skrev in massa nya addresser på alla anställda osv, sen vare nån personaluppgifter lapp som jag skulle pricka av vilka som hade lämnat in o inte! slutade med att 44 st inte lämmnat in så fick skriva ut 44 nya blanketter o sortera in i deras fack i en hylla, o innan jag fattade att det stog i bokstavsordning läste jag på alla om o om igen för att hitta rätt :P IQ? ;o
dehär tog typ hela dagen:)

sen åkte mamma och jag till cheval o annas en sväng och det kommer bilder på de jag köpt senare tror jag! :)


red annie i paddocken när jag kom hem o hon va lite puppig annars fin! rider ju på de vanliga tränsbetter nu ist för hacket! o hon är riktigt fin på de men rider ju med pelham imellanåt också för att få henne  lite mer koncetrerad o inte springa o räkna fåglar! ;p bebban!

lucky fick sig också ett pass på ridbanan o red honom på pelham för jag kände mig så trött o sur så orkade inte med de andra, för allt flyter bara på med de betteT! han va kalas fin i byterna på rakt spår o gjorde lite små volter i galoppen o han sköter sej! ser fram emot nybro på söndag, debuten!

tequila joggade runt lite i paddocken i en halvtimme, blev ett slapp pass pga tränignen igår! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0