Steeekar'N

sovmorron idag vilket jag har vareje dag nu men utnyttjade den idag! fett awesome att sova till tio i elva. patrik hade vart o värkat fölmärrarna på morronen så han va kbvar när jag vakna.. hörde bankandet där ute ;p pappa skulle till stan strax efter elva så jag klädde på mig o kastade i mej lite frukost, så hängde på han till stan o nu sitte jag vid mammas dator på jobbet o bloggar lite;) har en massa bilder från tävlingen i söndags så de kommer nog upp här ikväll.
ikväll ska trevino starta på kalmar så det blir en sväng inte till travet senare, men först tänkte jag dra med mamma till cheval och annas! Ska beställa animo ridbyxor av anna för presentkorten om de går! de är så jävla snygga *dreegel*



åhh vad här?









åhh hittade dessa bilder på mammas datoor! va fin hon va:*


hittade en massa på mellus också !




















asså vad jag skratta när jag ser dessa miffo bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0