Seriös

skol dm med lucky gick åt helvete men BÄSTA Madesjöskolan vann ändå.. bara för att vi e så bra!
va i skolan i några timmar på morronen sen vid tolv kom mammsen o hämtade mig.
Va hemma runt halv 3 och då la jag mej på studstmattan och solade i två timmar. Så jävla skönt ska ni veta!
Lina kom och red melle och hon fick rida annie en sväng med för hon vågade ju inte det sist;P asså de kommer inte bli lätt att sälja den lilla råttan sen altså! Hon drog flera varv med henne tills jag ställde mej på spåret o vifftade framför henne. DÅ tvärnitar hon.. LILLA APA!
stackars lilla barn:P

mamma får motionera kila sen för nu blire plugg plugg plugg till engelska provet på onsdag! :)

"tankarna och funderingarna på att sluta rida va inte fullt serriösa men ibland slår det mej att jag har börjat tröttna! får se hur det blir med den saken"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0