Nybro lokal två 1.m

i min familj har vi fullt upp hela tiden och om de finns tid över bokas de in nått där också..
idag stog det nybro lokalhästtävling på schemat o lucky fick gå två 1.m vilket var väldigt töntigt om jag får säga det själv. red annie 1.10 igår en lite sketen c-ponny och idag går en stor häst på 170 cm 1.m ;o kändes bara lite muppigt när jag kom in på framhoppningen och hinderna va så giganstikt "höga"! Gick bra iallafall, ett ner i omhoppningen i första. Han är så lätt o sväng så jag svängde över hindret, ouupps! Felet man alltid gör om!
I andra va det A:1A vilket innebär att de är omhoppning efteråt. Nolla i grunden o nolla i omhoppningen, vann förövrigt men det jag är mest nöjd med är att jag drog in på ett galoppsprång mellan två hinder i omhoppningen som va ett relaterat, red på 5 istället för 6. Fett nöjd är jag med det. Var bara jag som gjorde de:D hihi,

Nästa tävling blir hemma i eriksmåla en 1.m o en 1.10 :) konfaläger nästa helg, kommer bli fett najs med elin, matilda, evelyn o massa mer! awesome. men får åka hem på lördag kvällen eftersom de är tävling då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0