mats tortsensson


tränade på öland idag med elitlaget för mats, o de va en ny erfarenhet! :) tyckte han va jätte bra, har hört både bu och bä från många håll om honom men det bästa är att skaffa en egen uppfattning av det hela! det var helt perfekt för tequila idag att få sig en liten genomkörare! jobbade mycket med att hålla på inner o flytta ut osv. man fattar verkligen hur mycket man joxa med händerna när man irl testar att bara rida med inner! de va helt sjukt, fick mig en liten tankeställare. min ponni va super fin lite stissig idag men annars ok. hoppade som en gud, fick hoppa en linje med tre oxrar med 3 galoppsprång emellan på runt 1,15! o jävla va min hest kan hoppa! ;o det är sjukt! han sa det med: vad har ni fått tag på denhär finingen! :) alltid kul o få kritik och hon har ju sån utstrålning!
dukti chey!
är sjukt glad att jag inte tog annie ikväll för hon hade tjurat ihop redan efter tio minuter o ställt sig i ett hörn :P sån är hon ja! han körde rätt hårt på markarbetet men de är ju så viktigt! o de märks ju verkligen skillnad när man värmt upp riktigt o verkligen har dom med sig än när man bara travar runt lite o sen hoppar, sån grym skillnad! rekomenderar han verkligen som tränare! rolig o skämtar mycke men tar det ändå på fullaste allvar(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0