måste det blåsa så förbannat? ;o

seg dag på ntab idag, tråkigaste dagen i hela mitt liv, näe men hade typ inget o göra.. gick en sväng med helle o fan va det blåste! trodde nästan vi skulle flyga bort både hon och jag! men aah blev en längre dag än de andra med.. lite extra drygt 'hejja' vi åkte hem vid 5 tiden. o direkt till kvantum o handla, måste också va det tråkigaste som finns!!

red annie en sväng i skogen med mamma medans hon körde tottisen! hon har ju damp, stannar när vi ska vända o vägra gå utan bara backa för att hon inte för springa i 300 hem... så jag kicka till henne då backa hon ner i diket!! sen rejssar hon fram typ 4 m sen stannar hon o gör hela denna proseduren en gång till sen är hon snäll! pucko ponni!! :DD
lucky fick gå i paddocken idag med vågade inte rida ut när det blåste så¨in i... fegisvarning på det!

tequila fick hoppa vatten mattan 100 ggr så hon hoppar den imon ;) annars gick hon fint!

men nu ska jag sova!

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0