bananalys

va på "kurs" med lennart linderlöw idag, o de va mycke intressant! han verkade lite snobbig i början men sen va det helt okej!
sen byggde vi bana o gick den o stegade o massa, sen vare bananalys vilket menas med att man redfram själv oså som man gör på tävling o sen in o hoppa banan o kan studerade de oså. sen sa han vad som kunde vart bättre o vilket som va bra ode! han tyckte att jag red lite för starkt med min sits dvs att jag satt ljupt i sadeln o verkligen red hästen! jag skulle åka lite mer ;) asså inte åka men mjukt i sadeln o bara följa med. han va så siper stark med så jag satte mig ju verkligen emot han med! men han va mycke lättare att reglera när allt blev lite mjukare! (:
dukti kille!

och imon äre träning i grupp o vi ska jobba vidare med de vi skulle bli bättre på!
jag tror jag rider med ebba eriksson, natascha björnholt, nån lovisa o jag då! :)
han är verkligen super fin nu så blir debut i nybro två 1m nästa helg!! :D längtar!

när vi skulle åka hem sprang jag ut i bilen för att javet inte varför men aa. så stängde allt i transporten och så, o vi åkte hem. skulle möta annette vid runes o hämta mammas dator som dom haft på klubben. o då kommer jag på att jag inte har min mobil- och får självklart PANIK.. o mamma får damp på mej o jag börjar nästan lipa för att jag inser att den är borta osv. men mamma sket i de o körde hem, lastade in älsklingen o bandagerade han där i min ensamhet utan min mobil, o mamma fixade käk. sen skulld vi åka tillbaka till långasjö o leta efter den o när vi är nere i korsningen 2 min hemifrån ringer emma svenssons pappa o säger attt han hittat den! asså de kändes lika skönt som när man pissar efter att vart pissnödig i 4 veckor!!! :O
ja han sa att den låg på grusplanen så det ramlade ju ur när jag sprang till transporten! :( men nu har ju han hittat den och får den imon! :D
så p.g.a detta får carina o ni andra inte se skalet föns imonkväll! (:

blir lite mer sovmorgon imon än idag, gick upp 7 tror jag o åkte till erk för de va dressyrtävling där o mamma var ju tvungen o sitta i sekretariatet (?)
laget kom sist!! bara för jag inte va med ;P nä men dom gjorde ju såklart sitt bästa iallafall!

funderar på att be melliskung fixa en ny header åt mej!
kolla gärna in hennes blogg (bilden är länkad direkt)


får se om hon går med på det! :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0