två dagar före dagen...

jah , men denna dah äre två dagar före dagen, den dagen vi åker till örebro för lag-sm (:
kommer bl fett nice,

carina red melle idag för ingwor. gick suuper får jag säga :D
sen efter red jag ensklid med tequila. gick också ganska bra. så känns bra inför helgen (:

skrittade bara en runda med dom där hemme dvs annie och fancy. dom var lite smått busiga men aja det får man väl lov att vara :D



var as trött igår efter träningen så åkte med mammsen ut idag på morgonen så fick jag sova en stund längre :D så va jättepigg när jag vaknade (;  hemkunskap som första lektion rätt så chill måste jag säga.
va med emmie o ricky , han ägde verkligen på att göra köttfärsås! ahahahahah
resten av dagen var också slapp, typ 2 riktiga lektoiner.
slutade vid halv 3 och tog de bussen hem ;P



imon äre katta-träning med anniebannie , få se hur det är.. måste packa och allt inför fredag lördag söndag med. men har typ bara sadlarna och lite kvar så snart klar med det :D



bilden är från helgen hos lasse :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0