tiiiiiillbaaka!!!

nu är jag här igen .-.

skolan går fint, hästarna sköter sig som dom ska o jag mår toppen!
kan det bli bättre? svar: NEJ! :d
imon är det måndag o skola igen..

jag är fan blond nu ju :D:D:D:D:D:D kulkul!


tävling i braås idag med annie o tquila.

as nööööjd måste jag säga.

annie surade ihop i lan idag oxå så strök vi till msvn.

tequila min lilla stjärna! hon var 2a i lb tappade vinsten när hon började dampa med huvvet i ena svängen o tog inte styrning :P men hon är bäst ändå. och i lan var hon nolla i grunden men ute i omhoppningen , JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR HENNE!!

hoppas på att hitta bilder därifrån iaf :D film kommer nog sen oxå ;)





bild i repris med jag älskar den sååååååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0