Lammhult!

Lotta ringde mamma idag på morronen och då var dom
påväg till lammhult och skulle tävla. dom ville att vi ochså skulle
åka dit med tequila, sen kom mamma upp o väckte mig.
levande lik kännde jag mig som tyep(a'
men vi brännde iväg med henne och det var ju tur att vi gjorde det så bra som det gick.

Lc+5
hon var skit fiin och nollade och vann((:

Lb
en pet i omhoppningen också där skitfiin. men vi va 2a iaf
ebba vann
Grattis till henne , loveu ebba;D

O ebba kommer hit sen men innan ska hon nog rida bajjen. jag har
också lite o göra här hemma.

Hoppa annie,
Köra tymon,
Skritta melle,
Skritta lica,
& harva paddocken (:

fult upp.


kommer lite bilder sen, min mobil dampar så går inte att ladda över bilderna till datan.
därför kom det ingen outfit för gårdagen heller. lite pisst.

men men nu ska jag ut och rida.
smsa? <333 0708936688

Kommentarer
Postat av: ebbis

grattis själv älskling.

2010-05-15 @ 14:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0