JAG ÄLSKAR MINA HÄSTAR TILL 10000!

km i dressyr omg. 1 igår , mina hästar är undebara. gick super verkligen!!
annie hade 62% i lc:1 kiilwa gick inte så bra i den men aja 57% (dåligt)
i själma km klassen gick annie suuuuuuuuuuuper!! hade 61% slog ellinor (dressyrfreaken) hhaha hon blev lite sur tror jag. så leder inför nästa.
kiiila älsklingen red jag utan sporrar i andra klassen (lb:1) bästa rundan ever. losade med 1poäng mot malin men hon var super fin och hon är bäästast!

kom norra och kollade på rockan igår med red ut med dom , tog med mellefrööken hon vra inte så nöjd med livet precis men hon var rätt snäll ändå reste sig och kastade sig fram i full gallop. skulle SKRITTA!!

idag har jag ridit fancy en stund nell gjorde det innan , sen red jag lica och annie. mamma körde tymon så då blev det gjort  oxåå(:

skolan var ok, gjorde en musik/bild video när jag kom hem som kommer ut här sen om jag kan med det ... tss(Y)

imon blire och rida alla när jag kommer hem , kul men det tar sin lilla tid, läxförhör imon med  hahahah palla plugga på det några fucking tyskagloser :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0