Idaaagghhh ^^

hejjsan!


dagen idag var bra, red kiilwa när jag kom hem
nell red fancy och hennes mamma red anniebannie:))
skulle rida lite på ängen och hoppa soffan och spätsen xDD
gick ganska braa:D min ´lilla älskling e bäst´

imon blire det upp till klubben med annie och miika, ingwor ska rida tequila så hon är super i dagstorp. se upp för TEQUILA SUNRISE!!
men aja imon måste jag iaf packa allt tills då, ska till nybro på söndag med lillan också då kommer ebba
och lotta o hämtar mig för mamma och pappa är på ELITLOPPET 2010 /aviiis-!!
men jag får ju tävla ist de är bättre så ska åka med lena och ulrika till dagstorp vi åker på fredag klockan 2 typ. ska vara ledig på e,m från skolan. ulle ska hoppa CNCP * i dagstorp sjuukt avundsjuk:(((
on kila nollar i dagstorp ska hon gå  p90 i Kinda!
aja måste npacka allt imon det kommer ta sjukt lång tid, allt till nybro med för vi kommer ju hem mitt i natta typ xD
jenny och nell ska ta hand om hästarna på lördag morgon så allt kommer sköta sig här hemma! :D

jag längtar redan , hur ska jag kunna klara mig utan min älskade mamma :D hahah der ska nog gå bra. asså jag skojjade!! ;PPP

ska till lasse med båda på torsdag och hoppträna! :D kul kul
men ska nog kolla film nu om jag orkar xD

pussi



bjuder på en anniebild:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0