ÄNTLIGEN HEMMA<3

äntligen hemma från allt stress och härj som varat under helgen ,
åkte till dagstorp i fredags em med lilla miikamiilakiila :D
när vi kom frem gick vi terrängbanan sen åkte vi och stallade in hästarna, sen åkte vi tbx till tävlingsplatsen och eva-lena åkte och köpte pizza till alla, det var riktigt gott. sen gick vi banan igen vid 10 hahah fick ta ficklampa nästan! ((:
när jag vaknade i lastbilen på lördagmogonen så va vi på väg till stallet så klädde på mig och det sen gick jag in till min lilla miiiika<3
hon stog där så snällt och åt på mogonmaten tsm med lilla nasse (hennes maskot)
aja , packade in allt i lastbilen igen och åkte med kelly mika och nellan till tävlingsplatsen, ulle red dressyren vid typ 08:48 så hann inte kolla på henne så mke för carina och jag skulle ta ut kila då. självklart när vi skulle brodda/gänga upp hålen sätter hon ner foten med gängtappen i så den går av i hålet. men jag hade en skiftnycket med mig så vi fick tag i den bilden som satt kvar i hålet så fick ut den som tur va...
ulles dressyr va ganska bra (:
hoppingen gick dessvärre inte så bra , ute och fick inte starta terrängen pga det. jag red dressyren vid 09:44 och hon var li´te spänd och hög i nacken men ändå ganska bra blev det sen, dommaren skrev att hon var en SNYGG PONNY!! aww lillan dååe. hoppningen var vi nolla i så jag var nöjd. packade in henne i lastbilen och sen kokade lena mackaroner åt oss :p det va gott med lite mat då. sen skulle carina rida dressyren vid 13:02 nellan var lite seg och i hoppningen rev hon två.

terrängen gick SUPEER i love her(L) nollade den, så i kinda ska hon gå p90 :D
carina var ute i terrängen.
kom hem vid typ 23:35


idag kom lotta o ebba och hämtade mig och lilla annie på morgonen så åkte vi till nybro på lokal tävling. lc+5 och lb .

LC+5: ett riv

LB: 2a :D

nu väntar jag på att mamma o pappa ska komma hem från stockholm/solvalla/elitloppet
igår hade jag velat vara på elitloppet 2010 det är så fränt där!!
SERGRADE GJORDE ICELAND-JOHNNY TAKTER


han var gryym!!

 

kommer nog bilder sen från helgen

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0