22:37

hejj!

va och badade hon nell en liten stund, va inte så kul
idag för hon var så sur och on badade bara i 5 minuter sen fick jag bada själv
jag ba , dissen :'/
hon e typ förkyld så hon har inte ridit banciibarnet idag, hoppas att hon gör det
imon annars kan hon ju sluta rida om hon inte är intresserad...
men jag har varit duktig och varit ute och kört tymon, han har slutat hosta nu
den lilla sjuklingen. :D han va jättepigg men det är han alltid det är det som är så bra med den hästen han e alltid glad och possetiv .
Tomellilla den 22 med han, två lopp , kör väll på seger annars äre ju ingen idé
att åka dit. han känns super nu iaf. my little babie (L)


imon äre fullt upp. skolan frissan utvecklingsamtal upp på klubben o rida.
+ att dagens outfits lägger jag bara ut måndag-fredag (a'

puss a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0