22:20

chaa cha :D
skolan var bra , långtråkig som vanligt annars okeej,
förutom ung jäveln som jag hatar...

mamma hämtade mig sen när vi slutat vid 16:00 så åkte vi till tingsryd
på Björne-träning med tequila((: hon var jätteduktiig. stannade inte en ända gång faktiskt:D
stannade på börjes på hemvägen som vanliigt , lurade ulle lite med de va ju kuuul som fään(Y)

har kollat på svenska hollywood frurar nu. lita bra som vanligt<3
ska somna lite tidigare idag än igår har jag bestämt.

snart borde startlistorna komma ut till tommelilla(:

bestämmde mig också idag för att jag ska ta montélicens på stor häst nästa år, ned amanell(: kommer bli jättekul.
imon ska vi iaf in på travet med tymon och köra lite fort, annars blire nog på onsdag vi kör in.
skolan imon blir sofft med håltimme o allt(:
jag tycker ni är lite dåliga på att kommentera...

rida alla imon och såå. smsa? 0708936688



Kommentarer
Postat av: NATTA

ok, då komenterar väl jag då. såg din blogg på melles blogg tror jag? hon har snackat om dig nån gång, att du kör trav och rider massa. du verkar hålla på med allting som har med hästar att göra =D

ska nog börja läsa denna blogg lite tror jag, haha.

Själv kör jag ponnytrav med ett russ, rider även lite ponnymonté, ska väl även ta storhästlicens där.

2010-05-19 @ 15:44:47
URL: http://nnnnnnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0