15:48

idahh var det skoldm i dressyr, mamma är i helsingborg
så pappa fick följa med. det gick bra tycker jag.
som vanligt när båda är med känns tequila sjukt bättre än annie men
poängen säger tvärtom. annie får alltid mer än tequila även att hon går pissdåligt.

aja slapp ju skolan en extra dag för de. sov lite på dagen förrut för
var as tröttt. imon blir det skola igen och sen är vi lediga
torsdag fredag, NIIIIICEEE(a'

men ikväll ska jag kolla på talang och köra moppen bort till nell och bada i hennes jacuzzi! så
fucking skönt asså ;O

hoppas på att hitta bilder från udden , så vitt jag vet har ingen hittat nårra känns
det som just nu. vill verkligen ha från terrängen efter som hon vart blixterfin. blev 2a
ändå Lena och jag hade som vanligt ingen koll på läget så  joppe smsade mig o sa de jag ba ojjsan ((:

Torsdag bär det av till lasse med annie och kiila för lite träning. ölandshoppet med guld annie
lördag söndag lb la båda dagarna eller la la+5 om hon e snäll ;D


skriver kanske mer ikv om jag orkar, kommer bilder på "badet" för hoppningsvis :))
 (det tog fan 7 min att skriva detta inlägg)


love u/a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0