revben?! jul? nää usch

ja jag har så jäääääävla ont vid revbenen. kan inte sitta ner eller gå rakt.. :(
ja hurfan gick de då att rida ?! jo de kan jag säga att det gick inge vidare särskilt inte när hästen har damp1 med..

skolan va ganska lugn idag , kollade på luciatåget i kyrkan . dom va duktiga men hade vart mycke roligare om någon svimmat :P ne nu va jag elak ;)

imon ska lina rida melle på hopplektion för monkan : ) hoppas lilla bus sköter sej fint då.

fick vg på mitt no prov och fick med r3da på att jag har vg i idrott. good :D

bilden säger allt


i helgen kommer älskling , elin och bergman :) vi ska ha det najjjs' :*

längtar...


melinda skulle ju köpa tröjor till mig i thailand. hon är bäst . längtar tills hon kommer hem ((:




  • jag vill ha jullov
  • jag vill ha julklappar
  • jag vill ha ett normalt liv!
  • jag saknar dig:*



JAG ÖNSKAR ATT ALLTING VA SOM FÖRUT!



NÄR MAN VA LITEN SA MAN SANNINGEN OCH HAMMNADE ALDRIG I TRUBBEL
NÄR MAN VA LITEN VAR SORG ETT SKRAPSÅR PÅ KNÄT
NÄR MAN VA LITEN VAR MAN SMART NOG ATT INTE GÖRA SOM DOM STORA

NÄR MAN ÄR STOR LJUGER MAN IHOP NÅN HISTORIA SOM LÅTER BRA OCH HAMMNAR I TRUBBEL
NÄR MAN ÄR STOR ÄR SORG NÄR NÅN DUMPAT EN
NÄR MAN ÄR STOR ÄR MAN SÅ DUM ATT MAN GÖR DE SOM ÄR FÖRBJUDET

jag önskar att jag va ett litet barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0