Nystart:)

den nya headern är på plats och jag älskar den!

min kusin ska till thailand imon eller nått så hennes häst Pontiac är här och bögar sej med tymon(min b-ponny)
så hon tvingar mej nu att uppdatera bloggen varje dag så hon kan läsa i thailand hur det går här hemma med P och alla andra hästar..
tänkte slänga in ett inlägg om varje häst/ponny jag har för vet att några är intresserade av dom har jag hört...


lite kort om dagen:
chill dag idag måste jag säga, var ganska trött men började med hemkunskap i två timmar(praktiskt prov:S)
sen matte, då vaknade jag till liv när elin satt o chattrade med mig så jag fick rycket på henne :P
åt lite sen engelska o elevens val, sen slutade vid halv 3 :)

v.49
måndag: svenska inlämmning
onsdag:engelska prov(fattar 0)
fredag:no prov :/


snart jullov ju:D

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0