Ridningen idag

kom hem vid 3 och så pluggade jag i typ 1 timme sen tog jag in hästarna för skulle till erk o träna med annie o pontiac.
mamma kom hem vid halv 5 så då skulle vi gå ut och fixa dom lite då innan vi skulle åka. men då låg annie och rullade hela tiden. hade typ fått nått slag av kolik. så vi gick med henne och longerade . så det blev ingen träning där uppe för vågade inte lämmna henne själv hemma lilla stackaren..

så red pontiac i paddocken ist va bara en halv meter snö men men. rev upp ett fyrkantspår och lite voltspår så jag kunde rida runt lite i spåren. han är hur fin som helst till vänster men till höger kan han knappt ställa sig utan att hela han faller ut. *HOST * MELINDA * HOST* hon har nog fuskat lite där tror jag men fick loss han ganska bra iallafall. är ju lite svårt att rida så länge i snön med för dom bli ju ganska trötta fort. red typ i 35 min. han va fin för övrigt oxå.

annie mår bra nu.

dagens skämt enligt elin oscarsson:

Bellman satt på bryggan och åt på sin macka när en polis kom fram och sa:
Det är förbjudet att äta på bryggan!
Men då sa Bellman:
Jag äter inte på bryggan, jag äter på min macka!


hur tråkigt som helst men elin skrattade hela dagen. irl garv asså! :P


nu ska jag kolla paradise hotel<3 :)

hörs, ses, eller nått. puss


Kommentarer
Postat av: melinda

haha jag veeeeet att han är skitstel, man måste typ rida lösgörande flera dagar sen är han jättefin! :)

2010-12-02 @ 07:43:08
URL: http://melliskung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0