MELANIE



Melanie
*1996
e: Fredriksbergs Dizney  u: Tingeling
ägare: Amanda Eriksson

Melanie är en het ponny med glimten i ögat. Snäll med ingen barnhäst. Kräver ridning.
Hoppar fint men är mer är finast i dressyren som jag inte är lika intresserad av.
Min lilla isabellponny har jag haft i snart 4 år. Hon har lärt mej det mästa av mina kunskaper inom dressyr och hoppning. Är lite stor på henne nu så hon ska söljas till våren/sommaren. VI har tävlat upp till LA tillsammans och LA dressyr. Hon har förmåga till msv derssyr med rätt ryttare. Melanie och jag har även startat fälttävlan till p80. År 2009 red vi Lag-Sm i dagstorp. Resultatet var inte det bästa men vi hade enormt kul. Hon är en stjärna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0