I´m sorry!

har vartit på konfermationsläger sedan i fredags så han inte kunnat blogga något. ledsen för det :(
vi hade iallafall skit skoj där. men nu är jag helt slut. red bara melanie idag för mamma hämtade mig i dörby(konfa grejen där den var) och sen åkte vi på kalas hos Nell o Noel. Kom hem vid typ halv 5 eller nått. Det snöade som fan och jag blev typ dyngblöt när jag red så pallade bara inte mer. Gick in och kollade på tv istället :P de var mycke mysigare.

har engelskaprov på onsdag :S kan inte ett piss...
det löser sig nog ;)

i helgen är det lucia uppe på klubben så ska upp dit vid typ halv 1eller nått, ska ha uppvisning med dressyrlaget, hopplaget och fälttävlan shoffsihejs :D sen ska jag typ visa upp den nya ridskolehästen (:

fredag no prov fattar lite mer av det (Y)

efter lucia ska mamma och pappa typ bort så älskling och ebbaa kommer då :) kul ska vi ha det <3
dom sover nog här med. (tror jag)


Corballa Star^


men ska sova nu, gonatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0