hoppträning

chill dag i skolan..
sov i bussen på vägen hem så höll på att missa hållplatsen men men xP

träning för katta med annie, det gick super må jag säga :D
hoppade bana på minst 110cm (msv b för lillan) hon hoppade as bra!
de var bara julia och jag idag dom andra bangade ur. mesar

när vi ridit klart åkte vi till eriksmåla och där red jag melle för ridhuset var ledigt vid 8 :) så red mellus en timme där.
imon har vi engelska prov. mamma läste igenom allt för mej när jag red melle så nu fattar jag allt (Y) tror jag..

hemkunskap  på morronen imon . weiii<3

ska kolla paradise hotel nu
:)



pussss<3



älskar dej lucas

Kommentarer
Postat av: Karolina

Vad tycker du om katta? Har tränat för henne en gång men tyckte inte hon var så bra :S

2010-12-11 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0