FRENNIFACH FANCY



Frennifach Fancy
*1995
e: Pendock Bandolier u: Frennifach Frolick
ägare: Amanda Eriksson

Min första ridhäst och min ögonsten som aldrig blir till salu!! Vi har tävlat upp till LB men har förmåga till mke mer.
Just nu har hon problem med fång-.- Hon är den snällaste hästen som finns och är en vän för livet.
Jag har ägt min lilla welsh av cob typ i snart 5 år och jag älskar henne! Hon är en stark o envis ponny med mycke egen vilja. Vill inte hon då går det inte. Omhoppning är det bästa hon vet. Stora vägar? vad är det? Hon har ingen aning iallafall :):)
Jag är för stor för min älskling nu så min lilla kusin Nell Gunnarsson rider henne så gott som. Nell är 9 år.
Fancy som vi kallar henne är allas bästa vän och hon är aldrig elak mot någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0