Fredag

då var det fredag igen och jag sitter återigen på skolans dator på so lektionen :)
no prover gick väl sådär... blir godkänd iaf kanske svagt vg (:

lunch vid kvart i sen bloggar jag mer,
har kollat upp massa grejer jag vill ha i julklapp :) lägger upp bilder sen på nästa lektion.

bla ett fett snyggt skal till min 4a (Y)<3

´snart är det helg ocg det gillas grymt mycket `
ikväll drar ví upp till erk och rider melle sen knoppa star inför imon med och de. :)
imon är det då lucia sen kommer älskling, ebba och jakob tror jag , fetttttt najjs (A)

hemma själva med, ((:
mamma och pappa ska på nån julkonsert eller nått shiiiieet :P

suddig anniebild :)

kommer bilder sen på min önskelista . pusssen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0