åh tack gode gud..

jag had så jävla ont igår så jag trodde jag skulle dö eller nått :O
så började tro att de va blindtarmen.. uschaa
men idag är det bra som tur är.
tack gode gud :)

matte prov nu i veckan :) och betygen sätts och så. ska bli intressant att se dom :( eller inte..

idag va vi på typ studiebesök på brandstationen fett nice va de. jätte kul faktiskt :D
alla hade cykel utom jag sen när vi skulle tbx till skolan så ja jag fick gå. det var väl typ -8 eller nått. så jääääääääääävla kallt va de. särskilt i converse med som blev dyngsura och typ frös till is kändes det som. inte kul :'(


lina hoppade melle på sin lektion idag, jag va mä med annie , hon va buuuuuuuuuuuuusig!! lina rammlade av melle :( men de va ingen fara med henne . de va bara lite komunikationsmiss i ena hörnet typ melle sprang åt ena hållet och lina åt andra ;P stackars lilla lina.. hoppas att hon inte blev rädd.

onsdag imon och chill dag börjar med hk :D
men nu ska jag bada sen äta , kanske lägger upp lite bilder sen :)


puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0