09:20

vaknade nyss,
det bara vräker ner snö, har vi inte tillräckligt med de eller? :O de tycker jag iaf.
igår var det -23 grader. fyyyyy-.- hästarna fick stå inne hela dagen tills jag kom hem vid 4 då var det -15 men ändå fett kallt! :(
tog in dom runt halv 6 sen åkte vi till erk och red.
melle gick dressyr för ingwor och annie bannie bus hoppade i mammas grupp. sista träningen för iår så vi lekte lite :)

mina paint skills va de ja :P
aja här är banan och prickarna är konor med bollar på.
de gällde att va så snabb som möjligt och inte riva ner några bollar :P

annie var ju klart snabbast så hon fick en liten rosett som hon va livrädd för :P skrutthäst xD

idag ska jag in till stan med mammsen och inhandla de sista julklapparna. alltid i sista sekund :)

men ska ner och äta lite frulle nu :)

pussN:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0