Hästen är fotfarande världens töööönt.

tjea.
tävling i mörrum idag med annie . två la som sagt. i första vart det en A:0  så lite snävare svängar då vill säga.
lite för dålig galopp in i kombinationen så hon hoppade helt cp in och rev det sen stannade hon på b hindret.
men i andra klassen vart hon jätte sur på mej för jag drog till henne med spöt 2 ggr innan jag börja för att få igång henne lite bättre. då blev hon blixtesur! så hon stannade på ettan sen hoppade helt mongo. sen tvåan tänkte hon stanna på men hoppade sen trean stannade hon på för jag råååkade lägga till sporrarna och det passade inte lilla damen i fråga.

imon äre min dag. 14år!! GRATTIS?? :D


lite senare ikväll blire till att rida melle och tequla.
smsa?  (a)

puss på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0