oohhhh.

'tjatja bloggen'
har inte skrivit på ett så tag nu för ebba har vart här och vi har hafft fullt upp på dagarna. men på kvällarna hade jag hunnit om jag velat men nej då skulle ebba tvunget ha datan...

men aja , idag äre den stors dagen. ebba och jag ska "tävla" i gymkhana på fotbollsplanen nere i alsjöholm.
hahah vi kommer äga fett mke kan jag lova. kommer kanske en film lite senare från derå-

men aja det stora igentligen är att det är oscarsdagen här och jag ska spela fotboll. jag är fan såååå bäst på det. n00t..

men jag ska va det idag iaf.


hihi, imon äre mörrum med lillannie. två la. ulle och milie förljer nog oxå med vå la.

igår vart vi vid hornet och badaade jag ebba och fredde. as kul fään.

<3
snart börjar skolan buuueehue.

men på måndag fyller jag år. vill sååååå gärna ha en iPhone 4 (a)



min header är typ klar men melinda är så cp på att lägga in den så den kanske kommer 2012 eller nått :S


pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0