min häst är en töönt.

haha , annie töntade sig på kombinationerna i eriksmåla i helgen så hoppade lite kombinationer idag.
tror niinte hon hoppar son en stjärna genom hela trekombinationen som låg på ca 110 :D
hon är en sån ttööööööööööööööööönt :D

aja red kila också i kombinationen med. 120 ;)

imon blir det att trimma dressyrprogram och skritta ut med banccii barnet.

på torsdag blire terrängträning på udden med mika och melle . melanie har inte vart där på jätttttttttttttte länge :D ska bli kul och se om hon kastar av mig igen där inne, det brukar hon ju göra :(((( 

mamma har hittat min filmkamra så tävlingar och träningar framöver kommer att bli filmade nu iaf , kuuul tycker jag.
men ligger lite filmer ute på youtube nu. http://www.youtube.com/watch?v=4hhZtI7EAlQ

men ska kolla bloggar nu. min nya header blir nog klar snart :) weeiiiiiiiiiii

Kommentarer
Postat av: JakobAhlquist.

ne :(

2010-08-17 @ 14:10:48
URL: http://ponniryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0