livet är toppen...

yes , nu är headern klar och jag är glad igen.
fotbollen idag gick toppen om jag får tala för min prestation min mammas var en helt annan. hon var sämst ;))
men jag var lagets målskytt då va , jag gjorde mååååååååål. va fan ingen annan i vårt lag som gjorde det måste ju betyda att jag var bäst. i pauserna var det typ gymkhana uppvisningstävlings sak. ebba jag och fancy var ju klar bäst. vi vann ju ofc :'D

sen efter de så åkte vi hem och duschade sen till kyrkan för nått jävla tråkigt musik grejsijox. pisstråkigt!! sen skulle vi grilla på fotbollsplanen, fett mke myggor vart de. jag hatar myggor...

imon äre mörrum med annie ;)  två la.
men nu blire nog till att sova. puss o gonatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0