emmaboda osv ;)

åkte till ebba igår.
vi kollade på bio, Bröderna Karlsson. bra får jag säga men man fick lite damp xD
men helt klart värd att se^^

lotta och jag fixade ny musik till tävlingen på lördag. erk's första regionala hoppning för ponny

mamma hämtade mig vid 3 tiden. så nu är jag hemma.
ska rida alla nu efter bloggandet. eller ska nog lägga in filmer på youtube. länkar senare :)


som sagt tävling i erk på lördag med melle annie och kiila :D

melle : LB

annie : LA LA

kiila : LB+5 LA

ska nog rida dressyr med kila idag . melle får nog..... hmm kanske lite mkb/markarbete i paddocken med lite bommar (: annie den tjockisen som står och äter på äppelträdet i hagen 24 7 som snart rullar fram . får bli ett hård pass. lill bacciii rider jag igenom lite lätt bara :D

<3  smsa? (a' 0708936688





bild på tequila i jossans händer dvs när hon ägde henne :D sweet

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0