22:37

min dag idag.
vaknade vid typ halv tio :O grymt tidigt...
men aja kollarde tv och satt vid datan lite . åt frukost sen gick jag ut cid typ 3 och skulle rida melle och kila. så tog ett spann med foder (för jag får inte tag i tequila annars) och gick till hagen, melle kom springande och kila gick sakta bakom. hon kom fram och tog lite mat och precis när jag skulle ta henne vänder hon baken till och springer iväg. så fick inte tag i henne, melle däremot ville ju såklart. så tog in henne och red,  hon var pigg och glad .(lite för pigg)
men hon var fin iaf.
när jag ridit klart tog jag in fancy för hon får inte va ute så länge om dagarna.

sen gick jag in och skulle fiixxa mig inför kalaset. råkar öppna garderoben och kommer på att det ser förjävligt ut. så river ut alla kläder för att sortera och greja. klockan tickar och gästerna kommer dvs, johan jenny nell o noel, mormor tobbe, morfar o sonja. men hann fixa mig lite iaf.
men aja kläderna är typ nästan iordning nu men det ligger liite kvar på golvet' hii (:
hela soffan är full med kläder som nell ska få som är försmå eller jag ingte vill ha.
känns som jag måste inverstera i lite nya kläder. (: ebba och jag får åka in till stan någon dag och shoppa loss lite-:)

skola imon,känns faktiskt ganska kul att få träffa alla igen. :)
bästa schemat ever om jag får bestämma.
Måndag: 15:10
Tisdag: 14:10
Onsdag: 14:30
Torsdag: 15:50
Fredag: 14:30

hinner nog rida alla fyra varje dag. känns toppen :D

jag fick en iPhone 4 i födelsedagspresent!! :D men dock så kommer den inte föns om två veckor...

men ska sova nu puss o gonatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0